søndag 16. januar 2011

Tea in Underland

Sånn kan det gå når man ikke har vasket ørene sine ordentlig...eller har ekstremt store forekomster av ørevoks...da kan man nemlig komme til å høre feil! For Alice var i Underland, ikke i Wonderland, slik som hun trodde i alle årene etter den første gangen hun ramla ned i det berømte hullet i bakken.

En samtale jeg hadde med Wicy, (min bestevenninne som var hjemme på juleferie), resulterte i dette:
Det er neppe noen hemmelighet at jeg digger Tim Burton. Visjonær, kontroversiell, innovativ og ekstremt sterk visuelt klarer han gang etter gang å lage film som får haka mi til å klappe ned på brystet mitt med et solid smell! Alice in Wonderland kan neppe sies å være en fantastisk historie, men for en inpakning!
Spisestua mi ble omskapt til "Underland" for anledningen!
Wicy bakte muffins...
...og jeg bakte småkaker!
"...mustn't be late!"

2 kommentarer:

  1. Fantastisk, helt fantastisk. Man bøier seg i støvet :))

    SvarSlett
  2. Takker og bukker! :) (i mitt eget støv)

    SvarSlett